Наукова періодика України | Вісник стоматології | ||
Скрипник Ю. В. Ефективність програми гігієнічного виховання і навчання у стоматолога для дітей із затримкою психічного розвитку / Ю. В. Скрипник // Вісник стоматології. - 2012. - № 3. - С. 118-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSL_2012_3_35 Програма гігієнічного виховання та навчання у стоматолога для дітей із затримкою психічного розвитку включає проведення лікарем-стоматологом мультимедійної лекції з батьками, вихователями, логопедами і психологами. Програма складалася з етапів: інформаційний етап, етап фахових дій, етап формування гігієнічних навиків. Уроки гігієнічного навчання проходили в ігровій формі, із використанням відеофільмів, спектаклів, муляжів для демонстрації практичних навичок. Контроль якості гігієнічного навчання повинен проводитись у формі "покажи", а не "розкажи", вибір "за зразком", відтворення дії дорослого. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Скрипник Ю. В. Ефективність програми гігієнічного виховання і навчання у стоматолога для дітей із затримкою психічного розвитку / Ю. В. Скрипник // Вісник стоматології. - 2012. - № 3. - С. 118-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSL_2012_3_35.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |