Наукова періодика України | Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка | ||
Баюн К. Й. Текст реклами як один із типів тексту (на матеріалі німецькомовних текстів реклами) / К. Й. Баюн // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки. - 2019. - Вип. 3. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUF_2019_3_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Баюн К. Й. Текст реклами як один із типів тексту (на матеріалі німецькомовних текстів реклами) / К. Й. Баюн // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки. - 2019. - Вип. 3. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUF_2019_3_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |