![]() | Наукова періодика України | ![]() | Вісник Хмельницького національного університету |
Водяник М. О. Становлення та розвиток прямого маркетингу в сучасних умовах ринкової економіки / М. О. Водяник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_6_28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Водяник М. О. Становлення та розвиток прямого маркетингу в сучасних умовах ринкової економіки / М. О. Водяник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_6_28.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |