Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Водяник М. О. 
Становлення та розвиток прямого маркетингу в сучасних умовах ринкової економіки / М. О. Водяник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_6_28
  Повний текст PDF - 582.766 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Водяник М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Водяник М. О. Становлення та розвиток прямого маркетингу в сучасних умовах ринкової економіки / М. О. Водяник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_6_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського