Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Буга Н. Ю. Фактори розвитку маркетингового потенціалу підприємства / Н. Ю. Буга, А. Л. Мала, Н. З. Яворська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_6_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Буга Н. Ю. Фактори розвитку маркетингового потенціалу підприємства / Н. Ю. Буга, А. Л. Мала, Н. З. Яворська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_6_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |