![]() | Наукова періодика України | ![]() | Вісник Хмельницького національного університету |
Хурдей В. Д. Стратегія розвитку глобального маркетингу послуг / В. Д. Хурдей, В. В. Даценко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2021. - № 6(2). - С. 216-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2021_6%282%29__37 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хурдей В. Д. Стратегія розвитку глобального маркетингу послуг / В. Д. Хурдей, В. В. Даценко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2021. - № 6(2). - С. 216-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2021_6(2)__37.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |