Наукова періодика України | Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту | ||
Корольчук О. П. Розвиток Private Label як фактор стратегічного партнерства підприємств / О. П. Корольчук, В. М. Торопков // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2010. - Вип. 4. - С. 255-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2010_4_45 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Корольчук О. П. Розвиток Private Label як фактор стратегічного партнерства підприємств / О. П. Корольчук, В. М. Торопков // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2010. - Вип. 4. - С. 255-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2010_4_45.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |