Наукова періодика України | Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту | ||
Ревуцька Л. Я. Формування ділового іміджу працівника готельного підприємства як інструмента комунікативного впливу / Л. Я. Ревуцька // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2018. - Вип. 1-2. - С. 264-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2018_1-2_40 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ревуцька Л. Я. Формування ділового іміджу працівника готельного підприємства як інструмента комунікативного впливу / Л. Я. Ревуцька // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2018. - Вип. 1-2. - С. 264-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2018_1-2_40. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |