Наукова періодика України Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту


Ревуцька Л. Я. 
Формування ділового іміджу працівника готельного підприємства як інструмента комунікативного впливу / Л. Я. Ревуцька // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2018. - Вип. 1-2. - С. 264-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2018_1-2_40
  Повний текст PDF - 256.861 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ревуцька Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ревуцька Л. Я. Формування ділового іміджу працівника готельного підприємства як інструмента комунікативного впливу / Л. Я. Ревуцька // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2018. - Вип. 1-2. - С. 264-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2018_1-2_40.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського