Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Petrushov V. 
Study into conditions for the interaction between different types of transport at intermodal terminals / V. Petrushov, O. Shander // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 6(3). - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_6%283%29__8
Проведеними дослідженнями в організації взаємодії різних видів транспорту на інтермодальних терміналах встановлено, що для досягнення ефективного функціонування перевантажувальних терміналів необхідним є вдосконалення технологічного процесу роботи терміналу. Зокрема, за умови задоволення основних вимог - безперервність, ритмічність, паралельність і поточність усіх операцій, максимальне суміщення за високої якості безумовного використання. Доведено, що досягнення відповідних умов є можливим у разі використання дескриптивної моделі двопортального терміналу, функціонування якого забезпечується процесами самосинхронізації руху автоматизованих платформ, здійснюючих перевезення контейнерів між автомобільним і залізничним порталами. Встановлено, що створення досконалих комп'ютерних моделей для потреб організації взаємодії різних видів транспорту на інтермодальних терміналах як проектно-конструкторську задачу треба вирішувати у поєднанні дескриптивних та аналітичних моделей. В даних моделях виділяються програмні та апаратні компоненти, забезпечуючі умови здійснення концепції самосинхронізації руху навантажувачів. Встановлено, що самосинхронний підхід управління забезпечує велику ступінь узгодження у разі функціонування контейнерного терміналу та надає можливість збільшити паралельність процесів, тобто одночасне здійснення подій у системі. Показано можливість формалізації процесів самосинхронізації засобами мереж Петрі. Цей математичний апарат є дуже зручним для моделювання динамічних дискретних систем і надає можливість дослідити послідовне виконання всіх процесів, що відбуваються на інтермодальному терміналі. На підставі моделювання доведено, що середній простій контейнера на терміналі зменшується, що надає можливість збільшити переробну спроможність та зменшити питомі витрати на переробку контейнера на терміналі. Таким чином, є підстави стверджувати, що цілком можливою є розробка технологічно завершених термінальних структур "морський порт - залізничний портал - автомобільний портал" у різних конфігураціях. Тип конфігурації залежить від обраних логістичних маршрутів доставки вантажів, застосувавши для цього наведену методику організації роботи двопортального терміналу.
  Повний текст PDF - 581.845 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Petrushov V.
  • Shander O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Petrushov V. Study into conditions for the interaction between different types of transport at intermodal terminals / V. Petrushov, O. Shander // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 6(3). - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_6(3)__8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського