Наукова періодика України | Вісник Херсонського національного технічного університету | ||
Fayvishenko D. S. Modeling of the strategic system brand management / D. S. Fayvishenko // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2020. - № 2. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2020_2_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Fayvishenko D. S. Modeling of the strategic system brand management / D. S. Fayvishenko // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2020. - № 2. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2020_2_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |