Наукова періодика України Вісник Херсонського національного технічного університету


Fayvishenko D. S. 
Modeling of the strategic system brand management / D. S. Fayvishenko // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2020. - № 2. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2020_2_16
  Повний текст PDF - 464.896 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Fayvishenko D.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Fayvishenko D. S. Modeling of the strategic system brand management / D. S. Fayvishenko // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2020. - № 2. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2020_2_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського