Наукова періодика України Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка


Науменко І. В. 
"PR" як один з інструментів рекламного менеджменту для забезпечення розвитку підприємств / І. В. Науменко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 193. - С. 319-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_193_35
Звернено увагу на особливу актуальність створення PR-відділу на підприємстві за сучасних умов. Наведено визначенні сутність, зміст, функції та інструментарій даної дефініції, а також дослідження проблеми формування механізму управління й оцінки ефективності PR сучасного вітчизняного підприємства. Доведено, що "якісний" PR, як один з основних елементів інтегрованих маркетингових комунікацій, багато в чому здатний підвищити конкурентоспроможність підприємств, оскільки виступає домінантою в процесі формування ефективної маркетингової стратегії, комунікативної політики бізнесу в цілому.
  Повний текст PDF - 368.31 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Науменко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Науменко І. В. "PR" як один з інструментів рекламного менеджменту для забезпечення розвитку підприємств / І. В. Науменко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 193. - С. 319-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_193_35.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського