Наукова періодика України | Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка | ||
Морозов В. І. Стан і трансформація сучасного маркетингу в його віртуально-електронному форматі / В. І. Морозов // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 202. - С. 34-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_202_6 Надано спроби розглянути та надати аналіз стану, структури та елементам сучасного Інтернет-маркетингу, виявити та означити найбільш його ефективні та прибуткові елементи. Зроблено спроби виявити найбільш затребувані, ефективні інструменти Інтернет-маркетингу, які приносять найбільший прибуток і мають найпоширеніше використання в найбільш значущих сучасних кампаніях та в діяльності найбільш ефективних бізнесменів. Зроблено спроби означити перспективні, на даний момент, напрями подальшого розвитку Інтернет-маркетингу і всієї даної індустрії в цілому. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Морозов В. І. Стан і трансформація сучасного маркетингу в його віртуально-електронному форматі / В. І. Морозов // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 202. - С. 34-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_202_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |