Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Мельниченко С. 
Методика дослідження якості обслуговування на туристичних підприємствах / С. Мельниченко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 1. - С. 24-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2012_1_4
Розкрито особливості оцінювання якості обслуговування на туристичних підприємствах; сформульовано принципи управління якістю з урахуванням галузевої специфіки; апробовано методику "Таємний покупець" у мережі туристичних офісів на території України; визначено вимоги щодо управління якістю туристичних послуг.
  Повний текст PDF - 546.448 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мельниченко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мельниченко С. Методика дослідження якості обслуговування на туристичних підприємствах / С. Мельниченко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 1. - С. 24-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2012_1_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мельниченко Світлана Володимирівна (1971–) (економічні науки)
  • Мельниченко Сергій Іванович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського