Даниленко М. 
Пошуковий маркетинг готелів / М. Даниленко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2018. - № 3. - С. 90-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2018_3_9
Розглянуто теоретичну сутність пошукового маркетингу. Визначено складові пошукової оптимізації веб-сайтів та їх вплив на андейт. Здійснено моніторинг використання пошукового маркетингу підприємствами готельного господарства. Надано пропозиції щодо застосування цього інструменту інтернет-маркетингу в готельному бізнесі.
  Повний текст PDF - 438.234 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Даниленко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Даниленко М. Пошуковий маркетинг готелів / М. Даниленко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2018. - № 3. - С. 90-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2018_3_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вовк Марія Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського