Наукова періодика України | Вісник Львівського торговельно-економічного університету | ||
Вовчанська О. М. Маркетингова оцінка збалансованості кон'юнктури світового ринку рекламних послуг / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. - 2018. - Вип. 55. - С. 114-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2018_55_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вовчанська О. М. Маркетингова оцінка збалансованості кон'юнктури світового ринку рекламних послуг / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. - 2018. - Вип. 55. - С. 114-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2018_55_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |