Наукова періодика України | Вісник Маріупольського державного університету | ||
Цупікова О. А. Рекламний дискурс як один із типів інституційного дискурсу / О. А. Цупікова // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. - 2019. - Вип. 21. - С. 206-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2019_21_32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Цупікова О. А. Рекламний дискурс як один із типів інституційного дискурсу / О. А. Цупікова // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. - 2019. - Вип. 21. - С. 206-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2019_21_32. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |