Наукова періодика України Вісник Маріупольського державного університету


Цупікова О. А. 
Рекламний дискурс як один із типів інституційного дискурсу / О. А. Цупікова // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. - 2019. - Вип. 21. - С. 206-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2019_21_32
  Повний текст PDF - 413.651 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Цупікова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Цупікова О. А. Рекламний дискурс як один із типів інституційного дискурсу / О. А. Цупікова // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. - 2019. - Вип. 21. - С. 206-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2019_21_32.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського