![]() | Наукова періодика України | ![]() | Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України |
Самарук Н. М. Професійна спрямованість навчання математичних дисциплін як чинник ефективного формування готовності до професійної діяльності / Н. М. Самарук. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2010. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_2_20 Проаналізовано сучасний стан, особливості та проблеми математичної підготовки студентів економічних спеціальностей у ВНЗ і запропоновано шляхи її удосконалення. Розроблено модель професійно спрямованого навчання математичних дисциплін майбутніх економістів на підставі міжпредметних зв'язків, обгрунтовано педагогічні умови її реалізації. Визначено критерії, показники та рівні сформованості складових математичної підготовленості на підставі міжпредметних зв'язків (знаннєвої, операційної та професійної). Доведено необхідність впровадження принципу міжпредметності у змісті навчальних програм з математичних дисциплін, удосконалення методики проведення занять, забезпечення міжпредметної спрямованості самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів, інтеграції математичних й економічних дисциплін засобами інформаційних технологій. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Самарук Н. М. Професійна спрямованість навчання математичних дисциплін як чинник ефективного формування готовності до професійної діяльності / Н. М. Самарук. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2010. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_2_20.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |