Наукова періодика України | Вісник Національного університету водного господарства та природокористування | ||
Безтелесна Л. І. Інтернет-маркетинг як ресурс формування іміджевої політики і конкурентоспроможності університету / Л. І. Безтелесна, В. Б. Василів // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки. - 2016. - Вип. 3. - С. 17-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_ekon_2016_3_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Безтелесна Л. І. Інтернет-маркетинг як ресурс формування іміджевої політики і конкурентоспроможності університету / Л. І. Безтелесна, В. Б. Василів // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки. - 2016. - Вип. 3. - С. 17-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_ekon_2016_3_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |