![]() | Наукова періодика України | ![]() | Вісник Національного університету водного господарства та природокористування |
Самолюк Н. М. Особливості формування та розвитку бренду роботодавця / Н. М. Самолюк, В. А. Міщук // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки. - 2021. - Вип. 1. - С. 156-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_ekon_2021_1_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Самолюк Н. М. Особливості формування та розвитку бренду роботодавця / Н. М. Самолюк, В. А. Міщук // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки. - 2021. - Вип. 1. - С. 156-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_ekon_2021_1_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |