Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Баран Р. Я. 
Формування системи лояльності клієнтів як інструменту підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства / Р. Я. Баран, М. Й. Романчукевич // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2020. - Т. 25, Вип. 3. - С. 43-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2020_25_3_9
  Повний текст PDF - 403.441 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Баран Р.
  • Романчукевич М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Баран Р. Я. Формування системи лояльності клієнтів як інструменту підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства / Р. Я. Баран, М. Й. Романчукевич // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2020. - Т. 25, Вип. 3. - С. 43-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2020_25_3_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Баран Ростислав Ярославович (економічні науки)
  • Романчукевич Мар'яна Йосипівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського