Наукова періодика України | |||
Окландер Т. О. Тенденції розвитку теорії і практики маркетингу / Т. О. Окландер // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2011. - № 2. - С. 278-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2011_2_48 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Окландер Т. О. Тенденції розвитку теорії і практики маркетингу / Т. О. Окландер // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2011. - № 2. - С. 278-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2011_2_48.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |