Наукова періодика України | Вісник Сумського національного аграрного університету | ||
Мандич О. В. Організація маркетингового підходу в зернопродуктовому підкомплексі України / О. В. Мандич // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2012. - Вип. 11. - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2012_11_25 Розглянуто різні підходи щодо організації маркетингової діяльності підприємств, а також запропоновано основні напрями маркетингового підходу для підвищення ефективності діяльності сільськогосподарських підприємств на ринку зерна. Для підприємств - виробників зерна система організації маркетингової діяльності складатиметься з трьох підсистем. Першою підсистемою є функціональне забезпечення організації маркетингової діяльності, яка поєднує ланки для двох інших підсистем - маркетингових досліджень ринкового середовища та маркетингових дій підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мандич О. В. Організація маркетингового підходу в зернопродуктовому підкомплексі України / О. В. Мандич // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2012. - Вип. 11. - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2012_11_25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |