Наукова періодика України Вісник Сумського національного аграрного університету


Мандич О. В. 
Організація маркетингового підходу в зернопродуктовому підкомплексі України / О. В. Мандич // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2012. - Вип. 11. - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2012_11_25
Розглянуто різні підходи щодо організації маркетингової діяльності підприємств, а також запропоновано основні напрями маркетингового підходу для підвищення ефективності діяльності сільськогосподарських підприємств на ринку зерна. Для підприємств - виробників зерна система організації маркетингової діяльності складатиметься з трьох підсистем. Першою підсистемою є функціональне забезпечення організації маркетингової діяльності, яка поєднує ланки для двох інших підсистем - маркетингових досліджень ринкового середовища та маркетингових дій підприємства.
  Повний текст PDF - 336.5 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мандич О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мандич О. В. Організація маркетингового підходу в зернопродуктовому підкомплексі України / О. В. Мандич // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2012. - Вип. 11. - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2012_11_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мандич Олександра Валеріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського