![]() | Наукова періодика України | ![]() | Економіка, управління та адміністрування |
Грабар О. І. Дослідження динаміки розвитку електронних соціальних мереж для ефективної реклами Інтернет-магазинів у сегменті українського мережевого бізнесу / О. І. Грабар // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 3. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2015_3_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Грабар О. І. Дослідження динаміки розвитку електронних соціальних мереж для ефективної реклами Інтернет-магазинів у сегменті українського мережевого бізнесу / О. І. Грабар // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 3. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2015_3_10.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |