Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія та практика | ||
Гуркова Т. П. Структурно-функціональна модель підготовки вчителів початкової школи до впровадження діалогових форм навчання / Т. П. Гуркова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2020. - № 3(2). - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2020_3%282%29__6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гуркова Т. П. Структурно-функціональна модель підготовки вчителів початкової школи до впровадження діалогових форм навчання / Т. П. Гуркова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2020. - № 3(2). - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2020_3(2)__6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |