Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Чорій М. В. Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації / М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 12. - С. 300-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_12_41 Розкрито суть поняття "туристська дестинація", доведено важливість Інтернет-маркетингу у сфері дестинаційного менеджменту, визначено роль веб-сайтів дестинацій та їх переваги, досліджено моделі пошуку інформації та чинники задоволення дестинацій Інтернет-сайтами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чорій М. В. Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації / М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 12. - С. 300-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_12_41. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |