Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Filipovic J. Effectiveness of various advertising appeals featured in banners / J. Filipovic, V. Marinkovic // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 6. - С. 470-476. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_6_52 Рассмотрены 4 вида рекламы: юмористическая, с сексуальным подтекстом, пугающая и социальная. Подтверждены различия женского и мужского восприятия рекламы с сексуальным подтекстом и социальной рекламы и схожесть восприятия юмористической и пугающей рекламы. Результаты этого исследования особенно полезны для менеджеров по маркетингу, так как они указывают на различия в рекламе, связанной с нейтральными, сексуальными и юмористическими подтекстами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Filipovic J. Effectiveness of various advertising appeals featured in banners / J. Filipovic, V. Marinkovic // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 6. - С. 470-476. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_6_52. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |