![]() | Наукова періодика України | ![]() | Бізнес Інформ |
Білорус Т. В. Організаційне забезпечення формування та розвитку бренда компанії роботодавця / Т. В. Білорус, С. Г. Фірсова // Бізнес Інформ. - 2018. - № 7. - С. 314-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_7_48 Розроблено прикладні аспекти процесу організаційного забезпечення щодо залучення внутрішніх і зовнішніх ресурсів формування та розвитку бренда роботодавця з використанням інструментарію багатокритеріального аналізу. Розглянуто атрибути потенційного роботодавця для кандидатів на посади та ціннісні пропозиції провідних світових компаній, поточні та перспективні цілі брендингу роботодавця у провідних компаніях світу, особливості функціонування ринку праці в Україні, ключові фактори привабливості роботодавців, потреби працівників та ступінь їх задоволення роботодавцями. Сформовано систему критеріїв та виокремлено найбільш доцільні альтернативи для компаній щодо залучення внутрішніх і зовнішніх ресурсів для формування бренда роботодавця. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є аналіз основних метрик проектів компаній-аутсорсерів з формування й просування бренда роботодавця компаній замовників, схематизація процесу прийняття рішення щодо обгрунтованого вибору компаній-аутсорсерів та формування такої системи критеріїв здійснення вибору, що включає в себе вимоги як до компанії-аутсорсера, так і до майбутнього проекту. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Білорус Т. В. Організаційне забезпечення формування та розвитку бренда компанії роботодавця / Т. В. Білорус, С. Г. Фірсова // Бізнес Інформ. - 2018. - № 7. - С. 314-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_7_48.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |