Рожко В. І. 
Використання сучасних маркетингових технологій при просуванні товарів та послуг / В. І. Рожко // Бізнес Інформ. - 2023. - № 3. - С. 246-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2023_3_36
В умовах сучасності українська економіка переживає нелегкі часи. На ефективність діяльності вітчизняних підприємств досить деструктивно вплинув воєнний стан. Для того, щоб реалізовувати свої цілі, підприємства змушені пристосовуватися до мінливих кризових умов і знаходити нові шляхи для просування товарів і послуг. Висока конкуренція змушує підприємства вести боротьбу за споживачів. Постає проблема пошуку нових ефективних методів комунікацій з клієнтами для просування товарів та послуг. Спостерігається зростання залежності людей від онлайн-простору внаслідок обмеження у спілкуванні. Тому більшість вітчизняних підприємств знайшли методи просування та збуту за допомогою використання мережі Інтернет. Сьогодні мережа Інтернет для підприємств - це один із найефективніших засобів комунікації зі споживачами. Онлайн-простір застосовується підприємствами для оптимізації своєї маркетингової діяльності. Традиційний маркетинг вже не є такими ефективним порівняно з використанням сучасних цифрових технологій. Метою даної статті є обгрунтування необхідності використання маркетингових технологій у діяльності вітчизняних підприємств. Розглянуто існуючі Інтернет-технології та визначено специфіку їх застосування в інформаційну суспільстві. Уточнено сутність поняття "Інтернет-маркетинг". Обгрунтовано переваги його використання для залучення споживачів. Визначено основні маркетингові процеси при використанні Інтернет-маркетингу. Розглянуто та систематизовано існуючі види Інтернет-технологій для просування товарів та послуг в онлайн-просторі. Розкрито сучасний стан проблеми впровадження маркетингових технологій у кризових умовах. Показано, яким чином використання маркетингових технологій впливає на поліпшення просування товарів і послуг на прикладі підприємств сфери поштових послуг. З'ясовано, що використання маркетингових Інтернет-технологій сприяє інтенсивнішому просуванню та збуту товарів та послуг навіть у кризових умовах.
  Повний текст PDF - 2.081 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рожко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рожко В. І. Використання сучасних маркетингових технологій при просуванні товарів та послуг / В. І. Рожко // Бізнес Інформ. - 2023. - № 3. - С. 246-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2023_3_36.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Рожко Віктор Іванович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського