Наукова періодика України Социология: теория, методы, маркетинг


Герус О. 
Дискурс-анализ коммерческой рекламы в контексте исследования практик потребления / О. Герус // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2018. - № 2. - С. 142-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2018_2_11
  Повний текст PDF - 305.456 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Герус О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Герус О. Дискурс-анализ коммерческой рекламы в контексте исследования практик потребления / О. Герус // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2018. - № 2. - С. 142-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2018_2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Герус Ольга Ігорівна (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського