Наукова періодика України | Социология: теория, методы, маркетинг | ||
Герус О. Дискурс-анализ коммерческой рекламы в контексте исследования практик потребления / О. Герус // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2018. - № 2. - С. 142-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2018_2_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Герус О. Дискурс-анализ коммерческой рекламы в контексте исследования практик потребления / О. Герус // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2018. - № 2. - С. 142-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2018_2_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |