Наукова періодика України Социология: теория, методы, маркетинг


Бурлачук В. 
Коллективная память: меж ценностями и историческим знанием / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2020. - № 3. - С. 124-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2020_3_11
  Повний текст PDF - 273.28 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бурлачук В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бурлачук В. Коллективная память: меж ценностями и историческим знанием / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2020. - № 3. - С. 124-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2020_3_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бурлачук Віктор Фокич (1953–) (філософські науки)
  • Бурлачук Віктор Фокіч (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського