Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Корінєв В. Л. Вплив маркетингового середовища на формування цінової політики підприємства / В. Л. Корінєв // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2015. - № 4. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2015_4_12 Досліджено особливості впливу маркетингового середовища на цінову діяльність українського підприємства. На прикладі машинобудівного підприємства проведено аналіз зовнішніх і внутрішніх чинників маркетингового середовища та їх кількісне оцінювання, розроблено методичний підхід і обгрунтовано рекомендації з урахування відповідного впливу у разі формування цінової політики підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Корінєв В. Л. Вплив маркетингового середовища на формування цінової політики підприємства / В. Л. Корінєв // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2015. - № 4. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2015_4_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |