Наукова періодика України Держава та регіони


Корінєв В. Л. 
Вплив маркетингового середовища на формування цінової політики підприємства / В. Л. Корінєв // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2015. - № 4. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2015_4_12
Досліджено особливості впливу маркетингового середовища на цінову діяльність українського підприємства. На прикладі машинобудівного підприємства проведено аналіз зовнішніх і внутрішніх чинників маркетингового середовища та їх кількісне оцінювання, розроблено методичний підхід і обгрунтовано рекомендації з урахування відповідного впливу у разі формування цінової політики підприємства.
  Повний текст PDF - 464.239 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Корінєв В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Корінєв В. Л. Вплив маркетингового середовища на формування цінової політики підприємства / В. Л. Корінєв // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2015. - № 4. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2015_4_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Корінєв Валентин Леонідович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського