Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Метіль Т. К. Міжнародний маркетинг регіону в умовах глобалізації / Т. К. Метіль // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2016. - № 1. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2016_1_6 Висвітлено місце українського регіону в глобальній економічній системі. Розглянуто шляхи використання сучасних маркетингових механізмів у процесі прийняття рішень у сфері соціально-економічного розвитку українських регіонів, які надають змогу суттєво оптимізувати процеси їх інтеграції в глобальний економічний простір. Запропоновано алгоритм оптимізації соціально-економічного розвитку регіону за рахунок використання маркетингового підходу до підвищення ефективності його зовнішньоекономічних зв'язків, що надає змогу виявити, у яких сферах та наскільки активовані зовнішні неекономічні зв'язки регіону, які їх недоліки на шляху усунення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Метіль Т. К. Міжнародний маркетинг регіону в умовах глобалізації / Т. К. Метіль // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2016. - № 1. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2016_1_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |