Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Buga N. Yu. A strategic approach to management of innovative marketing of regions / N. Yu. Buga, V. V. Sharko // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2018. - № 4. - С. 96-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2018_4_14 Висвітлено розвиток теоретико-методологічних аспектів застосування стратегічного підходу до управління маркетингом інновацій регіонів. Управління маркетингом інновацій наведено у вигляді моделі, яка складається з формування стратегії управління маркетингом інновацій, реалізації стратегії та оцінки реалізації стратегії. Розроблено пропозиції щодо формування інноваційного іміджу та формування бренду Вінницького регіону. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Buga N. Yu. A strategic approach to management of innovative marketing of regions / N. Yu. Buga, V. V. Sharko // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2018. - № 4. - С. 96-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2018_4_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |