Наукова періодика України Держава та регіони


Buga N. Yu. 
A strategic approach to management of innovative marketing of regions / N. Yu. Buga, V. V. Sharko // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2018. - № 4. - С. 96-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2018_4_14
Висвітлено розвиток теоретико-методологічних аспектів застосування стратегічного підходу до управління маркетингом інновацій регіонів. Управління маркетингом інновацій наведено у вигляді моделі, яка складається з формування стратегії управління маркетингом інновацій, реалізації стратегії та оцінки реалізації стратегії. Розроблено пропозиції щодо формування інноваційного іміджу та формування бренду Вінницького регіону.
  Повний текст PDF - 367.024 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Buga N.
  • Sharko V.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Buga N. Yu. A strategic approach to management of innovative marketing of regions / N. Yu. Buga, V. V. Sharko // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2018. - № 4. - С. 96-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2018_4_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шарко Віталій Вікторович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського