Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Бессараб А. О. Роль українських медіахолдингів у популяризації читання / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - № 3-4. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_3-4_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бессараб А. О. Роль українських медіахолдингів у популяризації читання / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - № 3-4. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_3-4_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |