Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Войцих Н. М. Антитютюнові кампанії в мас-медіа як засіб формування цінності здорового способу життя серед молоді / Н. М. Войцих // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_1_24 Проаналізовано антитютюнові кампанії у контексті формування цінностей здорового способу життя серед молоді. На сьогодні рекламні кампанії, які пропагують споживання сигарет серед молоді, мають непогані результати. Але варто також звернути увагу й на те, що саме за допомогою медійного масового впливу на молодь можна сформувати цінність здорового способу життя. Загалом у медіа існують різні джерела фінансування антитютюнових кампаній. Дуже часто, наприклад, як-от у деяких американських штатах, для проведення таких кампаній виділяються кошти з акцизного збору за сигарети. Антиреклама є дуже дієвою, адже в результаті її проведення кількість продажів тютюнових виробів зменшується, і люди дійсно позбавляються від цієї шкідливої звички. Успішність програм, спрямованих на боротьбу з тютюнопалінням, звісно, викликала негативну реакцію у виробників сигарет, тому вони всіляко сприяли скороченню фінансування й обмежували сферу поширення медійних програм такого типу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Войцих Н. М. Антитютюнові кампанії в мас-медіа як засіб формування цінності здорового способу життя серед молоді / Н. М. Войцих // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_1_24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |