Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Балюн О. О. Актуальні питання досліджень out-of-home реклами в Україні / О. О. Балюн // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 2. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_2_19 Простежено процес становлення та розвитку досліджень у зовнішній рекламі України. Узагальнено та систематизовано основні етапи розвитку досліджень ооh в Україні. Визначено, що в Україні аудиторію зовнішньої реклами вимірюють за допомогою скорингу та моніторингу. Детально розглянуто основні етапи дослідницької кампанії щодо вимірювання потоку учасників дорожнього руху. Охарактеризовано кожен з медіапоказників з урахуванням специфіки галузі. Визначено перспективні напрями розвитку досліджень в українській зовнішній рекламі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Балюн О. О. Актуальні питання досліджень out-of-home реклами в Україні / О. О. Балюн // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 2. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_2_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |