Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Вежель Р. Ю. І-брендинг як метасистема соціального управління промоцією об’єктів у віртуальному середовищі / Р. Ю. Вежель // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 2. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_2_21 Проаналізовано теоретичні підходи до визначення понять "брендинг", "бренд-менеджмент"; з'ясовано, як інтерактивні компоненти сучасних технологій не лише якісно змінюють сформовані уявлення та стереотипи, а й впливають на форми поведінки та моделі відносин різноманітних соціальних інституцій, які завдяки активному й диверсифікованому залученню таких форм інтернет-комунікацій, як веб-сайти, блоги, мікроблоги та соціальні мережі, можуть взаємодіяти з різними цільовими групами. Тому саме ефективне управління системою комунікацій бренда в режимі реального часу, пошук гнучких та мобільних інструментів його промоції стає сьогодні найважливішим завданням для багатьох українських компаній. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вежель Р. Ю. І-брендинг як метасистема соціального управління промоцією об’єктів у віртуальному середовищі / Р. Ю. Вежель // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 2. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_2_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |