![]() | Наукова періодика України | ![]() | Держава та регіони |
Карнаух А. С. Особливості формування іміджу в системі спортивних комунікацій / А. С. Карнаух // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 2. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_2_20 Досліджено проблеми формування іміджу спорту в Україні й основні підходи щодо його використання в системі спортивних комунікацій. Визначено основні характеристики іміджу спорту та фактори, які впливають на розвиток і формування концепції іміджу українського спорту. Систематизовано складові, які сприяють перетворенню іміджу досліджуваного об'єкта на позитивну репутацію та стійкий бренд. Проаналізовано основні фактори, які характеризують такі поняття, як імідж, репутація та бренд. Відзначено недоліки та переваги, які вливають на розроблення, розвиток і функціонування стратегії іміджу українського спорту в системі спортивних комунікацій. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Карнаух А. С. Особливості формування іміджу в системі спортивних комунікацій / А. С. Карнаух // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 2. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_2_20.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |