Наукова періодика України Директор школи, ліцею, гімназії


Дяк Т. 
"Педагогічний розум" в умовах постсучасності / Т. Дяк // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 4. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_4_6
Досліджено проблему «педагогічного розуму» в контексті постсучасної освіти. Акцентовано увагу на необхідності формування інноваційного мислення для розуміння сутності педагогіки сьогодення. Зазначено, що перехід від національних моделей освіти та виховання до транснаціональних передбачає зміни у формах організації та технологіях. Узагальнено значення критичної саморефлексії педагогічного розуму, його саморепрезентацію в онтологічних конструктах і епістемологічних ситуаціях, а також вокативні розвідки, що сприяють кристалізації педагогічних ідей, здатних запобігати ризикам, і здійсненню гуманістичного призначення освіти. Исследована проблема «педагогического ума» в контексте постсовременного образования. Акцентировано внимание на необходимости формирования инновационного мышления для понимания сущности педагогики настоящего. Отмечено, что переход от национальных моделей образования и воспитания к транснациональным предусматривает изменения в формах организации и технологиях. Обобщено значение критической саморефлексии педагогического ума, его саморепрезентацию в онтологических конструктах и эпистемологических ситуациях, а также вокативные разведки, что способствует кристаллизации педагогических идей, способных предотвращать риски и осуществлению гуманистического назначения образования.The problem of "pedagogical mind" in the context of post modern education. Focused on the necessity of forming innovative thinking to understand the essence of the pedagogy .Noted that the transition from national models of education and training in multinational envisages changes in the forms of organization and technology. Overview of the critical self-reflection pedagogical mind, its representation in the same ontological and epistemological constructs situations , as well as intelligence vokativni promoting crystallization pedagogical ideas capable of preventing risks and contribute to the implementation of humanistic education destination .
  Повний текст PDF - 939.382 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дяк Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дяк Т. "Педагогічний розум" в умовах постсучасності / Т. Дяк // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 4. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_4_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дяк Тетяна Петрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського