Наукова періодика України | Економічний аналіз | ||
Лазаришина І. Інформаційне забезпечення маркетингового аналізу: сутність, класифікація, вимоги до інформаційної бази / І. Лазаришина, Н. Котюк // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(1). - С. 400-403. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10%281%29__86 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лазаришина І. Інформаційне забезпечення маркетингового аналізу: сутність, класифікація, вимоги до інформаційної бази / І. Лазаришина, Н. Котюк // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(1). - С. 400-403. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10(1)__86.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |