Наукова періодика України Економічний аналіз


Балабаниць А. В. 
Оцінка результативності маркетингового управління інноваційною активністю підприємств / А. В. Балабаниць, О. В. Воєводзинська // Економічний аналіз. - 2014. - Т. 16, № 2. - С. 25-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2014_16%282%29__6
  Повний текст PDF - 1.04 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Балабаниць А.
  • Воєводзинська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Балабаниць А. В. Оцінка результативності маркетингового управління інноваційною активністю підприємств / А. В. Балабаниць, О. В. Воєводзинська // Економічний аналіз. - 2014. - Т. 16, № 2. - С. 25-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2014_16(2)__6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Балабаниць Анжеліка Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського