Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Степанюк Н. А. Брендинг міста у сфері туризму: підхід менеджера / Н. А. Степанюк, С. І. Цюх, Ю. І. Цибульський // Економіка та держава. - 2014. - № 2. - С. 103-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2014_2_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Степанюк Н. А. Брендинг міста у сфері туризму: підхід менеджера / Н. А. Степанюк, С. І. Цюх, Ю. І. Цибульський // Економіка та держава. - 2014. - № 2. - С. 103-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2014_2_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |