Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Лозова Т. І. Корпоративна культура у системі реалізації маркетингової стратегії компанії / Т. І. Лозова, Г. Ю. Олійник, Т. О. Кадацька // Економіка та держава. - 2021. - № 1. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2021_1_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лозова Т. І. Корпоративна культура у системі реалізації маркетингової стратегії компанії / Т. І. Лозова, Г. Ю. Олійник, Т. О. Кадацька // Економіка та держава. - 2021. - № 1. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2021_1_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |