Наукова періодика України Економіка та держава


Лозова Т. І. 
Корпоративна культура у системі реалізації маркетингової стратегії компанії / Т. І. Лозова, Г. Ю. Олійник, Т. О. Кадацька // Економіка та держава. - 2021. - № 1. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2021_1_4
  Повний текст PDF - 1.299 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лозова Т.
  • Олійник Г.
  • Кадацька Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лозова Т. І. Корпоративна культура у системі реалізації маркетингової стратегії компанії / Т. І. Лозова, Г. Ю. Олійник, Т. О. Кадацька // Економіка та держава. - 2021. - № 1. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2021_1_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Олійник Георгій Юрійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського