Наукова періодика України | Економіка. Менеджмент. Бізнес | ||
Писар Н. Б. Значення маркетингу у забезпеченні конкурентоздатності телекомунікаційних підприємств / Н. Б. Писар, В. Г. Корженівська // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2021. - № 2. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2021_2_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Писар Н. Б. Значення маркетингу у забезпеченні конкурентоздатності телекомунікаційних підприємств / Н. Б. Писар, В. Г. Корженівська // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2021. - № 2. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2021_2_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |