Наукова періодика України | Економіка: реалії часу | ||
Поповиченко И. В. Роль маркетинг-менеджмента в управлении эффективностью работы предприятия / И. В. Поповиченко, А. А. Лобань // Економіка: реалії часу. - 2014. - № 1. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2014_1_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Поповиченко И. В. Роль маркетинг-менеджмента в управлении эффективностью работы предприятия / И. В. Поповиченко, А. А. Лобань // Економіка: реалії часу. - 2014. - № 1. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2014_1_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |