Наукова періодика України Економіка: реалії часу


Замлинська О. В. 
Інноваційні маркетингові технології в діяльності суб’єктів сфери фітнесу / О. В. Замлинська // Економіка: реалії часу. - 2015. - № 4. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2015_4_22
  Повний текст PDF - 338.326 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Замлинська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Замлинська О. В. Інноваційні маркетингові технології в діяльності суб’єктів сфери фітнесу / О. В. Замлинська // Економіка: реалії часу. - 2015. - № 4. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2015_4_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Замлинська Ольга Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського