Наукова періодика України | Економіка і регіон | ||
Соломянюк Н. М. Еволюція теорії маркетингу / Н. М. Соломянюк // Економіка і регіон. - 2012. - № 4. - С. 210-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2012_4_42 The origin of marketing concept as conceptions of management and business philosophy is investigated. The basic stages to forming of marketing opinion the countries of Soviet Union are examined. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Соломянюк Н. М. Еволюція теорії маркетингу / Н. М. Соломянюк // Економіка і регіон. - 2012. - № 4. - С. 210-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2012_4_42.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |