Наукова періодика України | Економіка і регіон | ||
Канцідал Т. В. Вплив маркетингового середовища на асортиментну політику підприємства / Т. В. Канцідал, О. В. Комаровська // Економіка і регіон. - 2013. - № 2. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2013_2_11 Досліджено поняття маркетингового середовища функціонування підприємства та вплив його факторів на формування товарного асортименту. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Канцідал Т. В. Вплив маркетингового середовища на асортиментну політику підприємства / Т. В. Канцідал, О. В. Комаровська // Економіка і регіон. - 2013. - № 2. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2013_2_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |