Наукова періодика України Економіка і регіон


Хамініч С. Ю. 
Розроблення ефективної стратегії просування нового товару / С. Ю. Хамініч, А. Ю. Шумська // Економіка і регіон. - 2015. - № 2. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2015_2_3
Досліджено розроблення ефективної стратегії просування нового товару на ринок морозива України на прикладі ТОВ "Ласунка". Доведено результативність використання стратегії розвитку нового товару - морозива "Стакан-Великан", а також стратегії недорогої якості. Проаналізовано доцільність обраних стратегій просування нового товару на ринок.
  Повний текст PDF - 411.917 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хамініч С.
  • Шумська А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хамініч С. Ю. Розроблення ефективної стратегії просування нового товару / С. Ю. Хамініч, А. Ю. Шумська // Економіка і регіон. - 2015. - № 2. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2015_2_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Хамініч Світлана Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського