Наукова періодика України | Економіка і регіон | ||
Chechelashvili M. Intercultural business relations identifiable factors / M. Chechelashvili, N. Shavishvili // Економіка і регіон. - 2016. - № 1. - С. 105-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2016_1_19 Вивчено особливості етнокультурного впливу на ділові відносини. Увагу приділено культурним цінностям країн, розглянуто відмінності між ними. Культурні цінності узагальнено і обговорено у зв'язку з особливостями ділового життя країни. Відібрано найбільш значущі країни й досліджено культурні пріоритети відповідно до німецької моделі Хофстеде за п'ятьма базовими положеннями. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Chechelashvili M. Intercultural business relations identifiable factors / M. Chechelashvili, N. Shavishvili // Економіка і регіон. - 2016. - № 1. - С. 105-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2016_1_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |