Наукова періодика України Економіка і регіон


Kulakova S. 
Features of the formation and implementation of the enterprise business strategy / S. Kulakova, V. Chevhanova, O. Novikova // Економіка і регіон. - 2019. - № 2. - С. 60-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2019_2_11
Проведений аналіз наукової літератури дозволив виділити такі стратегічні рівні прийняття рішень, як корпоративна стратегія, бізнес-стратегія, функціональна стратегія, операційна стратегія. Розглянуто існуючі теоретичні підходи до визначення категорії "бізнес-стратегія", розкрито її значення та роль у діяльності підприємства, сформульовано основні завдання, які вона має виконувати на рівні бізнесу. Удосконалено організаційно-економічний механізм формування й реалізації бізнес-стратегії підприємства шляхом уточнення функцій і завдань суб'єктів її реалізації, що дозволило виділити методи, важелі, інформаційне та нормативне забезпечення, а також інструменти стратегічного планування на підприємстві. Відповідно до розробленого механізму і логіки застосування методу зворотного порядку, було проаналізовано стан діючої системи стратегічного управління на прикладі ТОВ "Хюндай Центр Полтава". Виокремлено функціональні блоки стратегічного управління, які повною мірою не активовані на цьому підприємстві та відповідно стримують його розвиток. Запропоновано стратегічне управління на підприємстві варто здійснювати на основі методу аналогій. Відповідно до нього побудовано карти стратегічних груп конкуруючих підприємств автомобільного ринку Полтавської області, визначено прямих конкурентів досліджуваного підприємства й параметри, за котрими воно має конкурентне відставання. З огляду на отримані результати проведених процедур надані підприємству практичні рекомендації щодо досягнення конкурентних переваг, зважаючи на які запропоновано впровадження CRM-системи управління відносинами з клієнтами та розширення спектра продажів за рахунок авто, котрі працюють на альтернативному паливі, зокрема електромобілів. Здійснено економічне обгрунтування запропонованих заходів і стратегічних ініціатив, що підтверджують ефективність запропонованих заходів. На базі вищевикладеного зроблено узагальнюючі висновки щодо важливості формування та реалізації бізнес-стратегії підприємства.
  Повний текст PDF - 1.134 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kulakova S.
  • Chevhanova V.
  • Novikova O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kulakova S. Features of the formation and implementation of the enterprise business strategy / S. Kulakova, V. Chevhanova, O. Novikova // Економіка і регіон. - 2019. - № 2. - С. 60-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2019_2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Новікова Ольга Федорівна (1948–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського